Start

1. DVCUtZeXcAEv_xz
    Door ChristenUnie Amsterdam op 2 februari 2018

Stieneke van der Graaf en Gerjan van den Heuvel op bezoek bij Bekkerschool

‘Kunt u ervoor zorgen dat mijn broertje wel les krijgt als de juf ziek is?’ Dat was de vraag van een grote zus uit groep acht aan het Kamerlid Van der Graaf. De Mgr. Bekkerschool uit Amsterdam Noord deed een noodoproep vanwege het schrijnende lerarentekort. Kamerlid Stieneke van der Graaf gaf hieraan gehoor en bezocht de school.

2. groepsfoto topbanner
    Door ChristenUnie Amsterdam op 16 januari 2018

ChristenUnie presenteert kandidatenlijst met vijftig kandidaten

De Amsterdamse afdeling van de regeringspartij heeft vandaag een diverse lijst met maar liefst vijftig personen gepresenteerd. De ChristenUnie lanceert vandaag ook haar campagne ‘Ons Amsterdam’, waarbij ze het belang benadrukken van een stad waar mensen mét elkaar leven in plaats van langs elkaar heen.

3. WhatsApp Image 2017-12-20 at 14.50.01
    Door ChristenUnie Amsterdam op 20 december 2017

Lijsttrekker Don Ceder op bezoek bij vluchtelingengroep 'Wij Zijn Hier'

Vanmiddag zijn lijsttrekker Don Ceder en kandidaat Gerjan van den Heuvel langs geweest bij een groep uitgeprocedeerde asielzoekers. Deze mensen zijn al meerdere malen weggestuurd van de plek waar ze zaten. Sommigen van hen zijn al jaren in Nederland.

4. topbanner-amsterdam-groepsfoto-kandidaten
    Door ChristenUnie Amsterdam op 25 oktober 2017

ChristenUnie Amsterdam zet voor gemeenteraadsverkiezingen in op lokale helden

De ChristenUnie Amsterdam wil in 2018 een zetel in de gemeenteraad en heeft afgelopen donderdag tijdens haar ledenvergadering de top-kandidaten bekend gemaakt. Bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen kwam de ChristenUnie Amsterdam 162 stemmen te kort. Met Don Ceder als lijsttrekker en een diverse kandidatenlijst zet de ChristenUnie in op een campagne met lokaal betrokken Amsterdammers.