Wijzigingen in bestuur

Jonathan Zeijlvrijdag 04 november 2016 21:41

Het bestuur heeft de laatste ledenvergadering de nodige mutaties gehad. We hebben met veel woorden van erkenning afscheid genomen van Janneke van der Valk, Teun Pieter de Snoo en Bas de Groot.

Nieuw is Jonathan Zeijl. Hij is verantwoordelijk voor Communicatie en PR.

Jonathan is 34 jaar oud, getrouwd en 2 (bijna 3) kinderen. Hij woont in Amsterdam Noord en is daar betrokken bij de kerk, Hoop voor Noord. Hij werkt bij MissieNederland (voorheen ook wel bekend als de Evangelische (Zendings) Alliantie) in Driebergen.

We hebben een flinke uitdaging voor de boeg. Twee verkiezingscampagne de komende anderhalf jaar. Met als grote doelstelling een zetel in de gemeenteraad van Amsterdam. Dat gaan we, in afhankelijkheid van God, halen. Maar we hebben ook dragers nodig. Mensen die durven en doorzetten. We werken aan het uitbreiden van ons netwerk en aan de campagne. We zoeken naar nieuwe manieren om ons geluid sterker te laten horen in Amsterdam. En we zoeken naar expertise op verschillende thema's. Zorg, openbare ruimte, wonen, vervoer, onderwijs, etc. We komen graag met jou in gesprek om samen te ontdekken hoe jij het team van ChristenUnie Amsterdam kan versterken met jou gaven en talenten. Mail naar bestuur@christenunie.amsterdam.nl

Campagne
Ledenvergadering