De ChristenUnie voor het eerst in de Amsterdamse gemeenteraad!

groepsfoto topbanner
Door ChristenUnie Amsterdam op 23 maart 2018 om 12:20

De ChristenUnie voor het eerst in de Amsterdamse gemeenteraad!

Vandaag kwam dan eindelijk de uitslag waar we lang op hebben gewacht: Don Ceder gaat namens de ChristenUnie de gemeenteraad in!

Lijsttrekker en nu ChristenUnie-raadslid Don Ceder: "Onze dank gaat uit naar al die mensen die ons zo trouw en vol enthousiasme geholpen hebben. De vijftig geweldige kandidaten op onze lijst, de bikkelharde campagnevrijwilligers die in de regen en de kou posters hebben staan plakken, flyers uitgedeeld hebben, en tienduizenden folders in de Amsterdamse brievenbussen hebben verspreid.

Onze dank gaat uit naar de ruim 6.800 Amsterdammers die op ons hebben gestemd en ons deze zetel hebben toevertrouwd. Dank voor jullie vertrouwen en jullie steun. Het is nu aan ons om dit vertrouwen elke dag weer waar te maken, en we hopen dat veel van onze kiezers ook betrokken blijven in de jaren die voor ons liggen.

Deze zetel geeft ons een belangrijke verantwoordelijkheid: om het goede te zoeken voor deze prachtige stad, om een stem te geven aan de mensen die niet gehoord worden, en om in de politiek een verbindende stem en tot zegen voor alle Amsterdammers. We zijn er klaar voor!"