'De stad heeft ons dichter bij God gebracht'

Door ChristenUnie Amsterdam op 1 februari 2022 om 14:38

'De stad heeft ons dichter bij God gebracht'

CU-raadslid Tjitske Kuiper over haar leven in Amsterdam

Vanaf de pont over het IJ is het zo’n tien minuten lopen naar de voormalige directeurswoning aan de Adelaarsweg in Amsterdam-Noord. Een rij fietsen in de tuin verraadt de aanwezigheid van studenten. ChristenUnie-raadslid Tjitske Kuiper woont met haar man Roel op de benedenverdieping. Elke woensdagavond eten ze met hun medebewoners aan de lange tafel in de woonkamer. Dan gaat de Bijbel open en wordt er gepraat, over het leven in de stad, studeren en geloven.

U kunt het artikel hier lezen.

Onderweg

Magazine OnderWeg is een inspirerend en eigentijds magazine dat zich richt op christenen die God en de kerk liefhebben en midden in het leven staan. Het biedt beschouwingen, interviews en reportages over relevante, actuele thema’s voor christenen. Daarnaast is er aandacht voor jeugdwerk, missionair kerk-zijn en bijbelstudie. Magazine OnderWeg ontstond in 2015 uit een samenvoeging van de bladen Opbouw en De Reformatie. Voor meer informatie klik hier.